Julen och vad vi gjort efter det

Hoppas alla ni har haft en trevlig jul och fått äta massa gott. Och ni som inte firat den haft en super dag. 
Jo vad gjorde vi på juldagen? Sov länge, sen blev det att hjälpa mamma med massa gott, gav fröken lite gotti under dagen.....ooops. Hon skötte sig super som vanligt, fläng och stoj överallt. Fixa olika saker under dagen.
Vi gick ut och tränade lite och då kastade jag bollar och leksaker vilket hon uppskattade.
annars resten av dagen tog vi det lugnt med att äta massa gott, hon fick inte så mycket som det kanske låter. Men lite extra gott ska man få om dom andra får. 
Jag har beställt en julklapp som kommer nästa år. Är mer för min skull men längtar så till dom är klara. Hihi
Sen resten av dagen blev det mysa, titta film och äta mer. Trevligt att bara få vara utan att behöva vara någonstans eller tänka på annat.  Så såg våran dag ut den 24de  tror jag hehe. 
 
 
Vad vi har hittat på under resten av dagarna sen jag blogga.
Jo matte har fått mig att göra konstiga saker tillexempel hålla en klementin i munnen så jag somna//Suukko
Den där lilla älsklings vovven som gör det mesta för gotti. Vilket är roligt tycker jag!
Vi eller snarare jag har funderat på rörelser, låtar och tänka ut lite hur jag vill att våran freestyle nummer ska vara, vilket vi hoppas kunna tävla minst en gång under 2016. Men vi ska ha roligt det är det viktiga. Min lilla vän....
Så vi har tränat lite smått och gott med olika trix och stoj under dagarna. 
Vad vill vi göra och vad ska året 2016 se ut? Mycket träning och tävla inom både agility och freestyle ät målet och kanske starta i lydnaden.....men ibland vill man och inte! Men vi tar ut oss :D min lilla Suukko ❤️
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SuukkoBandera

Vardagsliv med min Bordercolliemix Suukko, Vad vi gör och vad som händer.

RSS 2.0