STUDENTEN

I lördags tog jag STUDENTEN! Skulle aldrig trott det för 3 år sen.
Oj vilka 3 år...jag gick på realgymnasiet i Eskilstuna för dom som inte vet. 
1an var svår och väldigt jobbig för mig av personliga skäl men det blev bara bättre. Jag har lärt mig så mycket under dessa 3 åren och jag vill TACKA alla lärare speciellt min hundlärare Mi som pushat och funnits där för mina "dumma" frågor och allting från hundprat ttill knas! 
Att jag fått dessa speciel veckor, klarat av D9 (läkemedels hantering) och klarat av glädje klicks exemenation fått åka till ENGLAND under 3 veckor! Fått träffa dessa underbara vänner som man fått under dessa 3 år. Fått gå på Skol-sm och vunnit guld i agility klassen! Wow vilket år :)
Men mest vill jag nog tacka att jag har Suukko, lärt mig massa med henne när jag skaffa henne i 2 an. Jag skulle nog inte vara där jag är nu utan henne. 
Tack så mycket vänner och familj. För att ni finns där. 
Dagen var riktigt ledsam och väldigt rolig, först middag i skolan och sen få stipendie , vilket jag fick. Var väldigt suprising . 
Sen blev det studentfest i stan med några snygga brudar, väldigt rolig natt även fast fötterna var helt sönder sen! Men skulle absolut vilja göra det om (dock med rätt skor ;) såklart! tack brudar!!
Tack Real vi ses igen!!
Jag och du Suukko <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SuukkoBandera

Vardagsliv med min Bordercolliemix Suukko, Vad vi gör och vad som händer.

RSS 2.0