Lite mer roligheter....

Det var ett bra tag sen jag skrev ett inlägg här. Så tänkte att jag kunde skriva ett lite längre inlägg vad som händer och här hänt sen sist. (Mer än 1månad sen jag skrev )
Vi har inte haft så mycket hund dagar i skolan då vi pluggar till att föröska ta D9 med en annan lärare i skolan. 
Så vi pluggar allting från huvud, skelettt, sinen osv med henne. 
Sen har jag ju fått att jag åker till England om 3veckor jag ska vara i en stad som heter "Redditch" Som ligger ca 40 min med tåg från Birmingham. Väldigt fint och hotellet ligger ca 5 min ifrån tåg stationen i Redditch. 
Jag kommer vara på ett hunddagis som har ett träningd hall som dom håller kurser och annat smått och gått.
sen så fyllde Suukko två år den 28 februari så hon fick massa gott och träffa sin bästis Flikka att leka med.
Suukko kan aldrig sen normal ut när hon leker....heh
 Suukko fic en lila piller av Carro och Flikka. Så fiiiiin ❤️
 
 
Sen så ska ju skolan vara med på skol SM som är v 20 tor-fre. 
Vi är anmälda till agility lag och lydnad individuellt. Får se om man hinner träna henne fullt till lydnaden...annars strycker jag  oss på plats.
Annars händer det inte så mycket mer än att vi båda mår bra och är glada.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SuukkoBandera

Vardagsliv med min Bordercolliemix Suukko, Vad vi gör och vad som händer.

RSS 2.0