Löptik igen och special vecka

Jahapp! 
Vad händer här?
Jo inte så mycket, vi har tränat Agility med vänner några gånger sen dom kom ut på klubben igen. Vilket har varit jätte roligt :)
Åker på sista special veckan imorgon i 5 dar, vi ska till hässleholm eller ja utanför till aglilty fabriken för att vara på "klicker veckan". Och tyvärr får jag inte ha med min lilla tös som löper just nu. Tråkigt med vad ska man göra!
Veckan där på ska jag försöka ta D9...vilket kommer bli svårt. antingen klarar jag det eller inte. Sen torsdag fredag (v 20) är det skol sm och jag och Suukko tävlar i Agility lag och får skippa lydnaden tråkigt nog...men men kommer sen.
 
OCH snart student för min del? inte alls länge kvar. Men men blandade känslor såklart.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SuukkoBandera

Vardagsliv med min Bordercolliemix Suukko, Vad vi gör och vad som händer.

RSS 2.0